Jäsentenvälinen Punttisilimäkoe ja Nuortensarja

PUNTTISILIMÄ- JA REVONSILIMNÄKOKEIDEN SÄÄNNÖT

Osallistumisoikeus: Jäsen on oikeutettu osallistumaan koirallaan Pohjois-Savon Ajokoirayhdistys ry:n järjestämiin jäsentenvälisiin Punttisilimä- ja Revonsilimäkokeisiin, kun 1. omistajan jäsenmaksu on maksettu kuluvan vuoden elokuun loppuun mennessä 2. uuden jäsenen jäsenmaksu maksetaan viimeistään kokeisiin ilmoittautumispäivänä Jos Revonsilimäkoe on samalla ketunajon piirinmestaruuskoe. Kokeen osallistumisoikeus määräytyy Kennelpiirin laatiman PM-kokeen ohjeen mukaisesti.

Osallistumismaksut:  Punttisilimä- ja Revonsilimäkokeiden osallistumismaksut ovat yhdistyksen vuotuisen jäsenmaksun suuruiset. Jos kuitenkin Revonsilimäkoe on samalla piirinmestaruuskoe. Kokeen osallistumismaksun määrää Kennelpiiri. NUORTENSARJA PUNTTISILIMÄKOKEEN YHTEYDESSÄ Osallistumisoikeus ja osallistumismaksu: Jäsen, joka on alle 25 vuotias, on oikeutettu osallistumaan Pohjois-Savon Ajokoirayhdistys ry:n järjestämään jäsentenväliseen Punttisilimäkokeen Nuorten Sarjaan omistamallaan tai perheenjäsenen suomenajokoiralla. Koira osallistuu samalla myös Punttisilimäkokeeseen. Muilta osin noudatetaan Punttisilimä- ja Revonsilimäkokeen sääntöjä.

KV Punttisilimäkoe 1.12.2018

Julkaistu 25.03.2018

KILPAILUKUTSU: päivittyy tähän,

Punttisilimä-koe on anottu KV-kokeeksi, ylituomari esittää kokeen parhaille myönnettäväksi cacit ja varacacit. Koe on samalla yhdistyksen mestaruuskoe. Osall. maksu on 80e, jäseniltä 10€.

ylituomarina toimii Jouni Remes
ilmoittautumiset Matti Karppinen, p. 050 361 1391 maheil@outlook.com välillä 26.10.-26.11.2018, ei ennakko- tai jälki-ilmoittautumisia.

Rajoitukset: suomenajokoirille ja maastot.

Aikaisemmat Punttisilimäkokeet:

Kuvamuistoja 2016