Jäsentenvälinen Punttisilimäkoe ja Nuortensarja

PUNTTISILIMÄ- JA REVONSILIMNÄKOKEIDEN SÄÄNNÖT

Osallistumisoikeus: Jäsen on oikeutettu osallistumaan koirallaan Pohjois-Savon Ajokoirayhdistys ry:n järjestämiin jäsentenvälisiin Punttisilimä- ja Revonsilimäkokeisiin, kun 1. omistajan jäsenmaksu on maksettu kuluvan vuoden elokuun loppuun mennessä 2. uuden jäsenen jäsenmaksu maksetaan viimeistään kokeisiin ilmoittautumispäivänä Jos Revonsilimäkoe on samalla ketunajon piirinmestaruuskoe. Kokeen osallistumisoikeus määräytyy Kennelpiirin laatiman PM-kokeen ohjeen mukaisesti.

Osallistumismaksut:  Punttisilimä- ja Revonsilimäkokeiden osallistumismaksut ovat yhdistyksen vuotuisen jäsenmaksun suuruiset. Jos kuitenkin Revonsilimäkoe on samalla piirinmestaruuskoe. Kokeen osallistumismaksun määrää Kennelpiiri.

NUORTENSARJA PUNTTISILIMÄKOKEEN YHTEYDESSÄ Osallistumisoikeus ja osallistumismaksu: Jäsen, joka on alle 25 vuotias, on oikeutettu osallistumaan Pohjois-Savon Ajokoirayhdistys ry:n järjestämään jäsentenväliseen Punttisilimäkokeen Nuorten Sarjaan omistamallaan tai perheenjäsenen suomenajokoiralla. Koira osallistuu samalla myös Punttisilimäkokeeseen. Muilta osin noudatetaan Punttisilimä- ja Revonsilimäkokeen sääntöjä.

Punttisilimäkoe 2021

Julkaistu 19.06.2021

4.12.2021 Siilinjärvi, Punttisilimä, , järj. Pohjois-Savon ajokoirayhdistys ry, ylit. Kei-nänen Raimo, ilm. 29.10.-29. 11. Karppinen Matti, p. 050-361 1391, ma-heil@outlook.com. Osm. 10,00€ FI32 5482 3720 0077 07. Raj. osanotto. Etusija järjestävän yhdistyksen jäsenillä: suomenajokoirat, Koiramäärää koskeva rajoitus: Maastot. Lisät. Jäsentenmestaruus Punttisilimäkoe 2021.

Aikaisemmat Punttisilimäkokeet:

Kuvamuistoja 2016

Lämmin kiitos tukijoillemme:

Royal Canin

Kuvahaun tulos haulle royal canin

Tracket tutkat

Aiheeseen liittyvä kuva

Kiertopalkintojen luovuttajille

Mahlan kennel: vanhimmalle urokselle, jolle laskettu pisteet

Ruskametsän kennel: paras haukkunumero