Koekausi 2020-2021

Koepöytäkirjojentarkastus on siirtynyt Kennelpiiriltä SAJ:lle.

Vuoden 2020 joukkueenjohtajat:

AJOK: joukkueenjohtaja:  Kari Leppänen
KEAJ: joukkueenjohtaja:  Risto Kuivalainen

====

Kokokauden kokeet (maksettaessa on viitettä käytettävä)

AJOK: 20.8.2020-29.2.2021, kokokauden koe, järj. Pohjois-Savon kennelpiiri r.y., ilm. . Osm. 20,00€ FI03 5482 3720 0031 85 viite 2309. Lisät. Ilmoittautuminen edellisenä päivänä ylituomarille. Kokeita ottavat vastaan Pohjois-Savon Kennelpiirin alueen ylituomarit, jotka löytyvät osoitteesta: https://www.kennelliitto.fi/yhteystiedot/ylituomarit.

IAJOK: 1.12.2020-29.2.2021, , Kokokauden koe, järj. Pohjois-Savon kennelpiiri r.y., ilm. . Osm. 20,00€ FI03 5482 3720 0031 85 viite 2341. Lisät. Kokeeseen voivat osallistua kaikki Pohjois-Savon Kennelpiirin jäsenyhdistysten jäsenet
omistamillaan koirillaan. Pohjois-Savon Kennelpiirin alaiset ketunajokokeen ylituomarit toimivat ylituomarina:

KEAJ: 20.8.2020-29.2.2021, , Kokokauden koe, järj. Pohjois-Savon kennelpiiri r.y., ilm. . Osm. 20,00€ FI03 5482 3720 0031 85 viite 2338. Lisät. Ilmoittautuminen edellisenä päivänä ylituomarille. Kokeita ottavat vastaan Pohjois-Savon

Pohjois-Savon koekalenteri päivittyy tähän

Kiertopalkintosäännöt

Tärkeitä linkkejä:

Tulokset

Koematariaali

Valionarvosääntö

Suomenajokoira ja muut korkeajalkaiset ajokoirat

FI MVA
1 x AJOK-1 tai 1 x KEAJ-1 Siirtymäkauden aikana hyväksytään ennen 1.8.2002 saavutettu ajokokeiden tai ketunajokokeiden AVO-1 tulos.

FI KVA
4 x AJOK-1 saavutettuna vähintään kahden eri koekauden aikana. Yksi koekausi on metsästys-vuosi 1.8.- 31.7. Käyttövalion arvoon oikeuttavia tuloksia on oltava vähintään kaksi paljaalta maalta ja yksi lumikeliltä. Käyttövalion arvoon hyväksytään yksi AJOK-1 palkinto koko koekau-den kestävästä kokeesta tai ennen 1.8.2016 saavutetusta kahden viikon kokeesta. (Valt. 29.5.16)

FI KVA-K
4 x KEAJ-1 saavutettuna vähintään kahden eri koekauden aikana. Yksi koekausi on metsästys-vuosi 1.8.- 31.7. Käyttövalion arvoon hyväksytään yksi KEAJ-1 palkinto koko koekauden kestä-västä kokeesta tai ennen 1.8.2016 saavutetusta kahden viikon kokeesta. (Valt. 29.5.16)

TÄHTIVALIO
Tähtivalion arvo anotaan SAJ:n hallitukselta. Käyttövaliokoiran on saavutettava AJOK1 tulokset peräkkäisinä päivinä kaksi kertaa. Jotta hakemus tulee käsiteltyä mahdollisimman pian, liitä kopiot koepöytäkirjoista. Muutoin järjestö odottaa viralliset tulokset.