Koekausi Pohjois-Savossa

Koepöytäkirjojen tarkastajat:

• AJOK, BEAJ, KEAJ: Matti Karppinen, maheil (at) outlook.com
    p. 050 361 1391

• Jos kokeessa on SAJ:n rotuja ja beagleja, on kummastakin rodusta täytettävä oma koepöytäkirja.
  • Kokeen sihteerien tulee käyttää koetallennusohjelmaa.

Vuoden 2019 joukkueenjohtajat:

AJOK: joukkueenjohtaja:  Lea Tuovinen
KEAJ: joukkueenjohtaja:  Risto Kuivalainen

Kokokauden kokeet kaudella 2019-2020

AJOK, KEAJ Pohjois-Savossa 2019-2020

Päivittyy tähän huhtikuussa

Tärkeitä linkkejä:

Tulokset

Koematariaali

Valionarvosääntö

Suomenajokoira ja muut korkeajalkaiset ajokoirat

FI MVA
1 x AJOK-1 tai 1 x KEAJ-1 Siirtymäkauden aikana hyväksytään ennen 1.8.2002 saavutettu ajokokeiden tai ketunajokokeiden AVO-1 tulos.

FI KVA
4 x AJOK-1 saavutettuna vähintään kahden eri koekauden aikana. Yksi koekausi on metsästys-vuosi 1.8.- 31.7. Käyttövalion arvoon oikeuttavia tuloksia on oltava vähintään kaksi paljaalta maalta ja yksi lumikeliltä. Käyttövalion arvoon hyväksytään yksi AJOK-1 palkinto koko koekau-den kestävästä kokeesta tai ennen 1.8.2016 saavutetusta kahden viikon kokeesta. (Valt. 29.5.16)

FI KVA-K
4 x KEAJ-1 saavutettuna vähintään kahden eri koekauden aikana. Yksi koekausi on metsästys-vuosi 1.8.- 31.7. Käyttövalion arvoon hyväksytään yksi KEAJ-1 palkinto koko koekauden kestä-västä kokeesta tai ennen 1.8.2016 saavutetusta kahden viikon kokeesta. (Valt. 29.5.16)

TÄHTIVALIO
Tähtivalion arvo anotaan SAJ:n hallitukselta. Käyttövaliokoiran on saavutettava AJOK1 tulokset peräkkäisinä päivinä kaksi kertaa. Jotta hakemus tulee käsiteltyä mahdollisimman pian, liitä kopiot koepöytäkirjoista. Muutoin järjestö odottaa viralliset tulokset.