Koemaastot

Koemaastojenluovuttajille suunnattu info

Hyvä yhteistyökumppanimme, olemme lähettäneet teille koemaastoanomukset koskien tulevaa 2019-2020 koekautta. Toivomme positiivista suhtautumista ja myönteisiä vastauksia! Toivotamme teidät samalla tervetuleeksi yhdistyksen kesätapahtumaan, joka pidetään Punttisilimässä lauantaina 10.8. klo 19. alkaen. Ohjelma päivittyy Ajankohtaista -osioon lähempänä ajankohtaa.

Kokeen onnistumisen yksi tärkeimistä asioista on hyvät koemaastot. Olemme saaneet vuodesta toiseen hyviä maastoja, joista on löytynyt koekoirille ajettavaksi jäniksiä ja kettuja.  Koirien kokeissa käyttäminen on muutakin kuin kilpailua, se on tärkeä jalostusmateriaalin keräämistilaisuus. Tästä nöyrä Kiitos kuuluu Teille maanomistajille ja metsästysseuroille.

Koemaastojen luovuttajat voivat seurata maastojen käyttöä tältä sivulta. Ilmoitamme ennen koeviikonloppua tällä sivulla kokeissa käytettävät maastot ja varamaastot. Jos maasto ei ole mainittu luettelossa, silloin sinne ei tule koekoiraa ja se on seuranne omassa käytössä.

Koetoimikunnan yhteystiedot:
Puheenjohtaja:
Matti Karppinen, p. 050 361 1391, email: maheil (at)  outlook.com
Sihteeri: Seppo Soininen, p. 050 561 0743email: seppojuhani.soininen (at) gmail.com