Punttisilmän alue

Päärakennus

Päärakennus, kuten koko Punttisilimän alue, on osoitus pohjoissavolaista ajokoiraväkeä yhdistävästä talkootyön voimasta. Punttisilimä sijaitsee Siilinjärven Marjomäessä Saarisenjärven rannalla. Yhdistyksen omiin tilaisuuksiin ja tapahtumiin rakennettua paikkaa voivat myös ulkopuoliset vuokrata häihin, perhejuhliin, leireihin, koulutustilaisuuksiin yms. tapahtumiin. Päärakennus on valmistunut vuonna 1989.

Sali

Salissa on istumapaikkoja 120 hengelle. Äänentoistojärjestelmä, mikrofoni, videotykki, TV sekä WLAN ovat vuokraajan käytettävissä. Istumajärjestystä voi muokata oman tarpeen mukaan, kunhan kalusteet palautetaan loppusiivouksen aikana takaisin paikoilleen.

Ruokasali

Suureen ruokasaliin mahtuu ruokailemaan suurempi joukko kerrallaan. Tila soveltuu erinomaisesti myös noutopöytäkäyttöön. Erikokoisista pöydistä on helppo rakentaa sopivan kokoinen noutopöytä. Tarvittaessa yhdistyksen liinoja voi vuokrata. Lämpöhaudevaunu tarjoaa hyvän avun ruokien tarjoiluun.

Keittiö

Keittiöstä löytyy kaikki tarpellinen ruuan valmistukseen ja kattamiseen. 3kpl jääkaappeja, kiertoilmauuni, sähkö- ja puuhella, astianpesukone (lyhyellä pesuajalla), mikro sekä suurtalous kahvinkeitin. Astiasto 120 henkilölle sisältäen kuohuviini- ja viinilasit.

Mökki

Mökkejä on yhteensä seitsemän. Yksi mökki koostuu kahdesta tuvasta, majoitustiloja vuokrataan tuvittain. Yhteen tupaan mahtuu 7 henkilöä, joten yhteensä majoituskapasiteetti on 98 henkilöä.

Tupa

Tupa koostuu alakerrasta ja parvesta. Alakerrassa on kaksi kerrossänkyä ja parvella patjat kolmelle. Tuvasta löytyy petivaatteet kaikille (liinavaatteet hoitaa vuokraaja), pöytä ja penkit, peili sekä osassa tuvista koirahäkki. Tuvassa on sähköt, mutta vesi täytyy tuoda päärakennuksesta.

Rantasauna

Saunarakennus on ensimmäinen Punttisilimän rakennuksista. Se sopii kooltaan pieniin kokouksiin ja illanviettoihin. Rakennus käsittää ison takkahuoneen, terassin, pukuhuoneen, pesuhuoneen ja löylytilat. Rantasauna on remontoitu 2006 ja asennettu suihkut. Rantassa on iso laituri sekä soutuvene käytettävissä.

Saunarannasta löytyy myös grillikatos.

Kuvia salista

Kattauskuvia

Yleisiä kuvia Punttisilimästä

Punttisilimän varustus:

Päärakennus:

• keittiössä vuosina 2015 ja 2017 uusittu kolme isoa jääkaappia
  • suurtaloustiskikone, kiertoilmauuni, sähköliesi, puuhella, mikro, suurtalouskahvinkeitin, vedenkeitin sekä astiasto 120 hengelle, myös viini- ja kuohuviinilasit
  • pakastearkku on vuokralaisten käytössä
  • ruokasalissa lämpöhaudevaunu, erikokoisia pöytiä, jakkaroita, takka
  • salissa istumapaikat 120 henkilölle, äänentoistolaitteet, mikrofoni, videotykki, TV sekä WLAN
  • kaksi wc:tä sisätiloissa
  • kookas terassi, jossa istumapaikkoja noin 50 henkilölle

Mökit sisältävät kaksi tupaa;

• 7 mökkiä / 14 tupaa
  • majoitustilat 98 henkilölle
  • yhteen tupaan mahtuu 7 yöpyjää
  • peitot ja tyynyt
  • päiväpeitot
  • sähkölämmitys
  • osassa mökeistä on koirahäkki

Rantasauna:

• kookas saunatupa, jossa takka, jääkaappi, kahvinkeitin, mikro
  • kookkaassa saunassa puukiuas
  • pukuhuone
  • pesutila, jossa kaksi suihkua
  • lämmin vesi
  • rannassa puu-wc
  • puuvaja ja grillikatos

• liinavaatteita meillä ei ole vuokrattavana
  • tilavat parkkialueet monenlaiseen harrastamiseen
  • lisäksi piha-alueella on kaksi puu-wc:tä

Vuokraushintaan sisältyy wc-paperit, käsipyyhepaperit, jätesäkit, roskapussit, käsienpesuaineet, astianpesuaineet ja loppusiivousta varten välineet ja pesuaineet.

Loppusiivouksesta huolehtii vuokralainen, suosittelemme tilaamaan loppusiivouksen Siilinjärven 4H-yhdistykseltä, jonka kanssa meillä on siivoussopimus. Asiasta kannattaa keskustella etukäteen esittelijän kanssa.