Koiranäyttelyt

VUODEN 2023 NÄYTTELYT, JOIDEN JÄRJESTELISSÄ OLEMME MUKANA.

Yhdistys on mukana järjestämässä vuosittain koiranäyttelyitä. Perinteinen näyttelymme on joka vuosi yhdessä Pohjois-Savon Beagleyhdistyksen kanssa järjestetty Mehtäkoera. Mehtäkoera pidettiin ensimmäisen kerran vuonna 2008, rodut ovat perinteisesti olleet osat 5/6 ja ryhmä 7.

Mehtäkoera järjestää 21.5.2023 Punttisilimässä.

Kuopion kaikkienrotujen ja kansainvälinen koiranäyttely 2023

Ilmoittautumislinkit on jo auki, eikun ilmoittautumaan!

Olemme mukana joka toinen vuosi Sawo Show -koiranäyttelyssä, jossa kolmena päivänä peräkkäin arvostellaan kaikki rodut. (KV, NORD, KR). Vuonna Sawo Show peruttiin koronan takia. Seuraava voimien ponnistus on vuonna 2024.

• Sawo Show 2024

Joskus myös Suomen Ajokoirajärjestö myöntää meille tukinäyttelyitä, nämä erkkarit otamme ilolla järjestettäväksemme. Näyttelyyn voi osallistua kaikki SAJ:n rodut (korkeajalkaiset ajokoirat). Näyttelyssä on myös luokka baby-pennuille sekä jälkeiläisluokille.

Koiranäyttelyt löytyvät myös Kennelliitto / Koiranäyttelyt: