Vuosi 2019

Julkaistu 01.01.2019

13.1.2019 Tiedote jäsenistölle

Jäsenposti on lähtökuopissaan, muutamien jäsenien osoitteet ovat vielä kateissa, jos et saa jäsenpostia viimeistään helmikuun alussa, niin otathan yhteyttä. Jäsenposti sisältää 1. Jäsentiedotteen tänä vuonna, vuosikokouskutsun, vuosikokousesityslistan, Mehtäkoera -näyttelyinfon sekä jäsenmaksulaskun.  Vuosikokous pidetään 27.1.2019 klo 19. alkaen.

Jäsenmaksulomake lähetetään vain vuosijäsenille. Ainais- ja nuorisojäseniä pyydetään olemaan yhteydessä, jos tarvitsevat todistusta jäsenyydestään. Heille kirjoitamme erillisen todistuksen. Myös aikaisempien vuosien jäsenkuitti käy todisteena.

Jos yhteystiedoissasi on tapahtunut muutoksia, niin ilmoittaminen on nyt enemmänkin kuin tärkeää. Ilmoitukset voi tehdä myös sähköisesti TÄÄLLÄ

Muistakaa ilmoittaa myös uudet valiot, palkintotuomarikilpailuun tulokset sekä vuoden nuoresta esitys.

Ilmoitukset ja yhteydenotot Eija sihteeriposti@gmail.com tai puh, 0400 600034 klo 16. jälkeen

T. Hallitus

5.1.2019 Tiedote jäsenistölle

Arvoisat jäsenet!
Ilmoitamme, että yhdistyksen jäsenrekisteri ja tietokone ovat tuhoutuneet tulipalossa jouluaattona. Tällähetkellä käytössämme on vajanaiset jäsentiedot, mutta niillä pääsemme kuitenkin alkuun. Pyydämme teiltä ymmärrystä asiassa. Jäsenmaksut vuosikokousasioineen lähtee postin kuljetettavaksi helmikuun vaihteessa. Vuosikokous pidetään keskiviikkona 27.2.2019 Punttisilimässä.

Kun maksatte jäsenmaksua, älkää käyttäkö entistä viitenumeroa, koska emme pysty tällä hetkellä maksuja kohdistamaan oikeille henkilöille. Maksaessanne jäsenmaksua lisätkää maksun lisätietokohtaan yhdistyksen jäsenen nimi, osoite sekä tieto "jäsenmaksu 2019", siitäkin huolimatta että itse maksatte oman jäsenmaksun. Tiedotamme asiasta myöhemin lisää. Tiedustelut Eija, sihteeriposti@gmail.com.

Uusien valioiden omistajia muistutamme ilmoittamaan saavutetut valionarvot ajalla 1.2.2018 - 31.1.2019, jotta voimme palkita teidät saavutuksesta.
LINKKI  Uudet valiot

Menestyneiden koirien omistajia pyydetään ilmoittamaan Vuoden suomenajokoira ja Vuoden näyttelykoira -kilpailuihin koirienne saavutukset vuonna 2018.
LINKKI  Säännöt

Muistakaapa ilmoittaa myös Ahkera palkintotuomari -kilpailutulokset. Vuoden 2018 tuomari- tai sihteeripäivät.

Kaikki tulokset viimeistään 15.1.2019 mennessä sähköpostilla Eijalle, sihteeriposti@gmail.com

Kaikki palkitsemiset suoritetaan vuosikokouksessa 27.2.2019.

Hyvää alkanutta vuotta koko jäsenistölle!

Vanhemmat uutiset

MESSUOSASTOT
YHTEISTYÖSSÄ:

KELOMÖKIT, HIRSIMÖKIT - KELORAKENNUS PUUSTINEN OY, IISALMI

Palkintotuomarit ja koesihteerit Pohjois-Savossa kouluttaa:
AJOK, BEAJ Risto Kuivalainen, Riistavesi
KEAJ, Veikko Nissinen, Tuusniemi

Menovinkit

Tähän kootaan yhdistyksen tapahtumat aikajärjestyksessä muistamista helpottamaan.

Syyskuu 2018

Lokakuu 2018

Marraskuu 2018

Joulukuu 2018

Tammikuu 2019

• Koetmk kokous 8.1. klo 18
  • AJOK Pakkaskoe 12.1.

Helmikuu 2019

• Vuosikokous 27.2. klo 19

Maaliskuu 2019

• Kennelpiirin vuosikokous 27.3. klo 19.

Huhtikuu 2019

Toukokuu 2019