KEAJ Piirinmestaruus ja Revonsilimä

REVONSILIMÄ-koe pähkinänkuoressa

Jäsen on oikeutettu osallistumaan koirallaan Revonsilimäkokeeseen, kun hän on maksanut jäsenmaksunsa ajallaan, kuitenkin viimeistään kuluvan vuoden elokuun loppuun mennessä. Uuden jäsenen jäsenmaksu tulee olla maksettu viimeistään kokeen ilmoittautumispäivänä. Revonsilimäkokeen osallistumismaksu on yhdistyksen vuotuisen jäsenmaksun suuruinen. Jos kuitenkin Revonsilimäkoe on samalla piirinmestaruuskoe. Kokeen osallistumismaksun määrää Kennelpiiri.

KEAJ Piirinmestaruus ja Revonsilimä 2017

Julkaistu 12.07.2017

Henkilön Pohjois-Savon Ajokoirayhdistys ry kuva.

Kettu-Jussin Usko, om. Miika Natunen Kuopio on uusi ketunajon piirimestari sekä Pohjois-Savon Ajokoirayhdistyksen Mestari! Onnea! (kuva: Risto Kuivalainen)

Tulokset löytyvät:

Henkilön Pohjois-Savon Ajokoirayhdistys ry kuva.

Kiitos sponsoreille ja varsinkin Royal Canin: lle. Aina on jotain jaettavaa myös työntekijöille.

Kutsu:

18.11.2017 Suonenjoki, Männikkö, , KEAJ, järj. Pohjois-Savon ajokoirayhdistys ry, ylit. Kuivalainen Risto, ilm. 13.10. -13.11. Lappalainen Mikko, p. 044 2690866, mikkolappalainen1@msn.com. Osm. 50,00€ FI32 5482 3720 0077 07. Raj. osanotto Muu määrää koskeva rajoitus - piirinmestaruuskoesääntöjen edellyttämä oikeus osallistua: KEAJ PM-koe. Lisät. KEAJ PM-koe, koe on samalla yhdistyksen jäsentenvälinen ketunajon mestaruuskoe.

Aikaisemmat Revonsilimäkokeet

Valokuvat