KEAJ Piirinmestaruus ja Revonsilimä

REVONSILIMÄ-koe pähkinänkuoressa

Jäsen on oikeutettu osallistumaan koirallaan Revonsilimäkokeeseen, kun hän on maksanut jäsenmaksunsa ajallaan, kuitenkin viimeistään kuluvan vuoden elokuun loppuun mennessä. Uuden jäsenen jäsenmaksu tulee olla maksettu viimeistään kokeen ilmoittautumispäivänä. Revonsilimäkokeen osallistumismaksu on yhdistyksen vuotuisen jäsenmaksun suuruinen. Jos kuitenkin Revonsilimäkoe on samalla piirinmestaruuskoe. Kokeen osallistumismaksun määrää Kennelpiiri.

PM-KEAJ ja Revonsilimä koe 2018

Julkaistu 25.03.2018

Kilpailukutsu:

KEAJ Piirinmestaruus ja Revonsilimä
17.11.2018 Suonenjoki, Kärkkäälä, , KEAJ, järj. Pohjois-Savon ajokoirayhdistys ry, ylit. Pellinen Janne, ilm. 12.10. -12.11. Laukkanen Sami-Severi, p. 040 539 0574, samilaukkanen@ windowslive.com. Osm. 50,00€ FI32 5482 3720 0077 07. Raj. osanotto Muu määrää koskeva rajoitus - piirinmestaruuskoesääntöjen edellyttämä oikeus osallistua: SAJ:n roduille, PM-säännön perusteella.. Lisät. Koe on samalla yhdistyksen mestaruus-koe Revonsilimä, johon osallistumisoikeus yhdistyksen jäsenillä.

Aikaisemmat Revonsilimäkokeet

Valokuvat