Kurssit ja koulutukset:

Kurssit anotaan Omakoira-järjestelmän kautta vähintään 4 kk ennen kurssiaikaa.
Kurssitiedot löytyvät Kennelliiton Tapahtumakalenterista osoitteesta:

Palkintotuomarikurssi (perus ja jatko) nonstop (AJOK, BEAJ, IAJOK, KEAJ)
Pohjois-Savon kennelpiirin alue, Järj. Pohjois-Savon Ajokoirayhdsitys ry, Kurssin joht: Kuivalainen Risto / Nissinen Veikko, koulutuksesta sovitaan etukäteen Risto Kuivalaisen kanssa p. 0400 916 731, risto.kuivalainen@gmail.com, Osm. 0 €

Ylituomareiden tallennusohjelmankoulutus 26.7.2018 Kuopio
Hotelli Iso-Valkeinen klo 18.00, kouluttajana toimii Esa Kukkonen, osm 0, tied. Ari Laukkanen p. 0400 170998 tai sähköpostilla laukkalan@gmail.com. Koulutus on välttämätön AJOK, BEAJ, DRAJ, HIRV, KARH, KEAJ, LINT –lajien ylituomareille.

Koetoimitsijan lajikurssi AJOK, BEAJ, KEAJ
15.8.2018 Siilinjärvi, Punttisilimä, klo 18. Raj. 50 henk. Järj. Pohjois-Savon Ajokoirayhdistys ry, Kurssin joht: Kuivalainen Risto. Tied. Kuivalainen Risto, risto.kuivalainen@gmail.com, Osm. 0 €, Kurssille otetaan Kennelliiton jäsenyyden omaavaia koetoimitsija 1 koulutuksen hyväksytysti käyneitä henkilöitä. Kurssi toteutuu, jos sille ilmoittautuu vähintään viisi henkilöä.
www.pohjois-savonajokoirayhdistys.fi

Palkintotuomareiden peruskoulutus AJOK
25.8.2018 Lapinlahti, Lapinlahden Erämiesten maja, klo 10. Raj. 50 henk. Järj. Lapinlahden Kennelkerho r.y., Kurssin joht: Kuivalainen Risto. Ilm. ja tied. Lappalainen Pauli, 0503239048, koivukulma@luukku.com, Osm. 0 €.

Palkintotuomareiden jatkokoulutus AJOK, BEAJ
15.8.2018 Siilinjärvi, Punttisilimä, klo 18. Raj. 150 henk. Järj. Pohjois-Savon Ajokoirayhdistys ry, Kurssin joht: Kuivalainen Risto. Tied.. Kuivalainen Risto, risto.kuivalainen@gmail.com, Osm. 0 €. www.pohjois-savonajokoirayhdistys.fi

Palkintotuomareiden jatkokoulutus (AJOK, BEAJ)
22.8.2018 Kuopio, Karttula, Virastotalo, klo 18.  Kissakuusentie 6, Karttula, Raj. 70 henk. Järj. Karttulan Kennelkerho ry, Kurssin joht: Kuivalainen Risto. Tied. Laukkanen Sami-Severi, samilaukkanen@windowslive.com, Osm. 0 €.

Palkintotuomareiden perus- ja jatkokoulutus KEAJ, IAJOK
10.10.2018 Siilinjärvi, Punttisilimä, klo 18. Raj. 100 henk. Järj. Pohjois-Savon Ajokoirayhdistys ry, Kurssin joht: Leinonen Tarmo.  Tied. Kuivalainen Risto, risto.kuivalainen@gmail.com, Osm. 0 €. www.pohjois-savonajokoirayhdistys.fi

Ylituomareiden jatkokoulutukset AJOK
11.8.2018 Siilinjärvi, Punttisilimä, klo 16. Raj. 100 henk. Järj. Pohjois-Savon Kennelpiiri r.y., Kurssin joht: Rajavuori Jari. Tied. Kuivalainen Risto, risto.kuivalainen@gmail.com, Osm. 0 €. www.pohjois-savonkennelpiiri.fi

KEAJ, IAJOK
10.10.2018 Siilinjärvi, Punttisilimä, klo 18. Raj. 50 henk. Järj. Pohjois-Savon Kennelpiiri r.y., Kurssin joht: Leinonen Tarmo. Tied.. Kuivalainen Risto, risto.kuivalainen@gmail.com, Osm. 0 €. www.pohjois-savonkennelpiiri.fi

ERÄKUMMI -INFO 8.8.2018 klo 18. Sorsasalon raviradalla, järj. Pohjois-Savon Kennelpiiri, tästä enemmän

KEHÄTOIMITSIJAKOULUTUS
17.-18.11.2018 Kuopio paikka ilmoitetaan myöhemmin, Raj. 30 henk.Järj. Pohjois-Savon Kennelpiiri r.y., Kurssin joht: Vähäkoski Sari. Ilm. 17.9.-2.11.2018 Vähäkoski Sari, vahakoski.sari@gmail.com, Osm. 50 € tili FI03 5482 3720 0031 85, Ilmoittautuminen 2.11.2018 mennessä sähköpostiin.