Kurssit ja koulutukset:

Kurssit anotaan Omakoira-järjestelmän kautta vähintään 4 kk ennen kurssiaikaa.
Kurssitiedot löytyvät Kennelliiton Tapahtumakalenterista osoitteesta:

Palkintotuomarikurssit

AJOK, BEAJ

KEAJ, IAJOK

Koetoimitsija 2, AJOK, BEAJ, KEAJ, IAJOK

Ylituomareiden jatkokoulutukset

AJOK, BEAJ

KEAJ, IAJOK

****

Palkintotuomarikurssi (perus ja jatko) nonstop (AJOK, BEAJ, IAJOK, KEAJ)  1.1.-31.12.2019
Pohjois-Savon kennelpiirin alue, Järj. Pohjois-Savon Ajokoirayhdsitys ry, Kurssin joht: Kuivalainen Risto / Nissinen Veikko, koulutuksesta sovitaan etukäteen Risto Kuivalaisen kanssa p. 0400 916 731, risto.kuivalainen@gmail.com, Osm. 0 €, sääntökirja 5€.

****

Koetoimitsijan peruskoulutus
13.4.2019 Kuopio, Raj. 50 henk. Järj. Pohjois-Savon Kennelpiiri r.y., Kurssin joht: Paananen Tiina. Ilm. 1.-31.3.2019 Paananen Tiina, tiina.paananen@pohjois-savonkennelpiiri.fi, Osm. 50 € tili FI03 5482 3720 0031 85, Maksukuitti sekä jäsenyhdistyksen puolto on liitettävä ilmoittautumisen mukaan. Kennelliiton jäsenyys on oltava kunnossa. Ruokailu on omakustanteinen. Ilmoittautumiset kun Koiramme-lehti on ilmestynyt.

Kasvattajan peruskurssi
10.-11.8.2019 Suonenjoki, Vanha Maamies, Jalkalantie 160, Suonenjoki, Raj. 50 henk. Järj. Pohjois-Savon Kennelpiiri r.y., Kurssin joht: Paananen Tiina. Ilm. 1.-26.7.2019 Paananen Tiina, tiina.paananen@pohjois-savonkennelpiiri.fi, Osm. 80 € tili FI03 5482 3720 0031 85, Varaa paikka sähköpostilla. Saatuasi varmistuksen kurssipaikasta, maksa maksu saamiesi ohjeiden mukaisesti. Aamukahvit sis. hintaan, lounas on omakustanteinen. Ilmoittautuminen on sitova.