Tervetuloa yhdistyksen kotisivulle

Poliisien ja Rajan Kilpa 2022 Punttisilimässä. Ylituomarina kokeessa toimi Kari Leppänen, kokeen voitti Jouni Remes & Jahtiparin Töhö, oikealla kuvassa vastaava koetoimitsija Seppo Soininen.

K I L P A  matka alkaa..

PIIRINMESTARUUSKOKEIDEN KARSINNAT
Joukkueenjohtajana toimii Erkki Savolainen p. 0400 934 158
Kaikissa lohkoissa käydään koe alla olevia sääntöjä noudattaen.

Säännöt löytyvät: https://pohjois-savonkennelpiiri.fi/resources/public//PIIRINMESTARUUSKOESAANNOT/AJOK_PMKARSINTA2019.pdf

Itälohko:
24.9.2022 Lapinlahti
, Varpaisjärvi, Vuorisentie 392, , järj. Varpaisjärven metsästysseura ry, ylit. Mustonen Risto, ilm. 5.-19.9. Tuovinen Hannu, p. 0400182794, hannu.tuovinen@saksu.net. Osm. 60,00€ FI36 5501 0340 0087 24. Raj. osanotto Muu määrää koskeva rajoitus - piirinmestaruuskoesääntöjen edellyttämä oikeus osallistua.

Pohjoislohko:
24.9.2022 Iisalmi,
Hanhilammen ampumakeskus, , järj. Iisalmen seudun kennelkerho ry, ylit. Mielonen Keijo, ilm. 24.8.-19.9. Säisä Kaisa, p. 0503281422, pikkuhikka@gmail.com. Osm. 60,00€ FI78 5158 0120 0096 66. Raj. osanotto Muu määrää koskeva rajoitus - piirinmestaruuskoesääntöjen edellyttämä oikeus osallistua: Lohkon valinta.

Etelänlohko:
24.9.2022 Suonenjoki,
kärkkäälä, , järj. Karttulan kennelkerho ry, ylit. Hartikainen Raimo, ilm. 20.8.-18.9. Kauppinen Jouni, p. 0440379510, jounikauppinen0@gmail.com. Osm. 60,00€ FI15 5465 0920 0416 69. Raj. osanotto Muu määrää koskeva rajoitus - piirinmestaruuskoesääntöjen edellyttämä oikeus osallistua.

PIIRINMESTARUUSKOKEET
Säännöt löytyvät: https://pohjois-savonkennelpiiri.fi/resources/public//PIIRINMESTARUUSKOESAANNOT/AJOK_PM_SAANTO2019.pdf

1.10.2022 Siilinjärvi, Punttisilimä, järj. Pohjois-Savon ajokoirayhdistys ry, ylit. Heikura Reijo, ilm. 26.8.-26.9. Soininen Seppo, p. 0505610743, seppojuhani.soininen@gmail.com. Osm. 100,00€ FI32 5482 3720 0077 07. Raj. osanotto Etusija nimetyillä roduilla: SAJ:n rodut, Muu määrää koskeva rajoitus - piirinmestaruuskoesääntöjen edellyttämä oikeus osallistua: AJOK. Lisät. Kaksipäiväisen kokeen ensimmäinen päivä.

2.10.2022 Siilinjärvi, Punttisilimä, järj. Pohjois-Savon ajokoirayhdistys ry, ylit. Heikura Reijo, ilm. 26.8.-26.9. Soininen Seppo, p. 0505610743, seppojuhani.soininen@gmail.com. Raj. osanotto Etusija nimetyillä roduilla: SAJ:n rodut, Muu määrää koskeva rajoitus - piirinmestaruuskoesääntöjen edellyttämä oikeus osallistua: AJOK. Lisät. Kaksipäiväisen kokeen toinen päivä.

****

Lisätkää yhdistyksen facebook -sivustolle hyvätasoisia ja -taustaisia suomenajokoirakuvia, niin päivitämme niitä eri julkaisuihin sekä tälle kotisivulle ja yhdistyksen facebook -sivulle ilmeitä elävöittämään.

====

Yhdistys löytyy myös facebookista: https://www.facebook.com/punttisilima/

====

ONNEA! Pohjois-Savon parhaat vuonna 2021

Vuoden 2021 suomenajokoira Pulasteen Munkki, om. Miika Natunen.

Vuoden 2021 näyttelykoira Kahvanajon Hellekesän Helmi

jo toisena vuonna peräkkäin,
om. Jenni Kärkkäinen-Kiiminki

Päivitykset

****

Kaipaamme kuvia suomenajokoirista ja ajokoiraharrastuksesta ! Meille käy kuva, jossa koira on ihan tavallisessa touhuissa. Lähetä se osoitteeseen: sihteeriposti (at) gmail.com tai lataa facebookiin ja ilmoita että kuva on yhdistyksen käytössä.

============

Yhteystietoja (Hallitus)

• Puheenjohtaja: Seppo Soininen, Kehvonsalontie 1, 71800 Siilinjärvi
    puh. 050 561 0743 email: seppojuhani.soininen (at) gmail.com