Ketunajon Piiriottelu Kolme Repoa

Kainuun, Pohjois-Karjalan ja Pohjois-Savon kennelpiirien valitsemien suomenajokoirien välinen ystävyysottelu ketunajossa pidetään vuorovuosina ym. kennelpiirien alueella. Ensimmäinen ottelu järjestetään Pohjois-Savossa kaudella 2017-2018 ja toinen Pohjois-Karjalassa kaudella 2018-2019 ja kolmas Kainuussa kaudella 2019-2020.

Ottelu on päätetty perustaa vuonna 2017, kun Suomi täytti 100 vuotta, kettua ajaville suomenajokoirille. Kukin kennelpiiri lähettää kolme koiraa ja palkintotuomaria otteluun. Ottelusäännöt löytyvät TASTÄ LINKISTÄ

Pohjois-Savosta matkaan lähetetään: KEAJ PM-kokeesta kolme suomenajokoiraa nimetään edustajaksi Kolme Repoa otteluun, koirat jotka sijoittuivat toiseksi. kolmanneksi tai neljänneksi (KEAJ yhdistyksen mestarilla on oikeus osallistua KV Kettukapinaan)

Kolme Repoa Pohjois-Karjalassa 19.1.2019

01.08.2018