Koemaastot

Koekausi 2022-2023 lähestyy!

Harrastuksen ja suomenajokoiran jalostuksen kannalta koirien koetoiminta on tärkeää. Ilman koemaastojen luovuttajia tämä ei onnistu. Kiitämme jo etukäteen teitä yhteistyöstä, te mahdollistatte koetoimintamme harjoittamisen.

Toivomme koirakoille paljon hyviä onnistumisia tulevan koekauden koettelemuksissa ja että koirat onnistuivat niin jäniksen kuin ketunajoissa.

Maastojen luovuttajat ovat Tervetulleita yhdistyksen kesätapahtumaan 30.7. klo 19. alkaen lohikeitolle!

====

Tulevan kauden 2022-2023 koeanomukset on postitettu kesä-heinäkuun vaihteessa!

Koemaastojenluovuttajille suunnattu info

Hyvä yhteistyökumppanimme, kiitämme teitä myönteisestä suhtautumisesta koetoimintaamme kohtaan ja olemme pystyneet järjestämään onnistuneita tapahtumia.  Ajokokeiden koekausi käynnistyy 1.9. ja päättyy 28.2.  Tulevana syksynä meillä on jälleen monta koetta järjestettävänä, toivomme myönteistä suhtautumista maastoanomuksiimme.

Kokeen onnistumisen yksi tärkeimistä asioista on hyvät koemaastot. Olemme saaneet vuodesta toiseen hyviä maastoja, joista on löytynyt koekoirille ajettavaksi jäniksiä ja kettuja.  Koirien kokeissa käyttäminen on muutakin kuin kilpailua, se on tärkeä jalostusmateriaalin keräämistilaisuus. Tästä nöyrä Kiitos kuuluu Teille maanomistajille ja metsästysseuroille.

Koemaastojen luovuttajat voivat seurata maastojen käyttöä tältä sivulta. Ilmoitamme ennen koeviikonloppua torstaina tällä sivulla kokeissa käytettävät maastot ja varamaastot. Jos maasto ei ole mainittu luettelossa, silloin sinne ei tule koekoiraa ja se on seuranne omassa käytössä.

Koetoimikunnan yhteystiedot:
Puheenjohtaja:
Matti Karppinen, p. 050 361 1391, email: maheil (at)  outlook.com
Sihteeri: Markus Miettinenp. 040 842 8266, email: veli.miettinen (at) gmail.com.