Jäsentenvälinen Punttisilimäkoe ja Nuortensarja

PUNTTISILIMÄ- JA REVONSILIMNÄKOKEIDEN SÄÄNNÖT

Osallistumisoikeus: Jäsen on oikeutettu osallistumaan koirallaan Pohjois-Savon Ajokoirayhdistys ry:n järjestämiin jäsentenvälisiin Punttisilimä- ja Revonsilimäkokeisiin, kun 1. omistajan jäsenmaksu on maksettu kuluvan vuoden elokuun loppuun mennessä 2. uuden jäsenen jäsenmaksu maksetaan viimeistään kokeisiin ilmoittautumispäivänä Jos Revonsilimäkoe on samalla ketunajon piirinmestaruuskoe. Kokeen osallistumisoikeus määräytyy Kennelpiirin laatiman PM-kokeen ohjeen mukaisesti.

Osallistumismaksut:  Punttisilimä- ja Revonsilimäkokeiden osallistumismaksut ovat yhdistyksen vuotuisen jäsenmaksun suuruiset. Jos kuitenkin Revonsilimäkoe on samalla piirinmestaruuskoe. Kokeen osallistumismaksun määrää Kennelpiiri.

NUORTENSARJA PUNTTISILIMÄKOKEEN YHTEYDESSÄ Osallistumisoikeus ja osallistumismaksu: Jäsen, joka on alle 25 vuotias, on oikeutettu osallistumaan Pohjois-Savon Ajokoirayhdistys ry:n järjestämään jäsentenväliseen Punttisilimäkokeen Nuorten Sarjaan omistamallaan tai perheenjäsenen suomenajokoiralla. Koira osallistuu samalla myös Punttisilimäkokeeseen. Muilta osin noudatetaan Punttisilimä- ja Revonsilimäkokeen sääntöjä.

Punttisilimäkoe 2022

Julkaistu 01.11.2022

Tervetuloa Punttisilimäkokeeseen

Kokoonnumme n. klo 6.00 Punttisilimään, klo 6.30 ylituomari Jouni Remes aloittaa puhuttelunsa, tätä ennen tarjotaan aamukahvit ja tarkastetaan tuomareiden ja koirien paperit. Osallistumismaksun 10€ voitte maksaa käteisellä ilmoittautumisen yhteydessä tai halutessanne ennakkoon pankkiin (kuitti mukaan). Kokeeseen on ilmoittautunut 24 koirakkoa. Käytössä olevat maastot löytyvät Koemaaastot

Kokeen aikana voitte seurata tapahtumia reaaliajassa, haku- ja ajominuutit tallennetaan koiratietokantaan.

Tulokset löytyvät: https://koiratietokanta.fi/ajokoetulokset/index.php

Mukavaa viikonloppua kaikille!

AJOK JÄSENTENVÄLINEN PUNTTISILIMÄKOE
3.12.2022 Siilinjärvi, Punttisilimä, , järj. Pohjois-Savon ajokoirayhdistys ry, ylit. Remes Jouni, ilm. 28.10.-28. 11. Karppinen Matti, p. 050-361 1391, maheil@outlook.com. Osm. 10,00€ FI32 5482 3720 0077 07. Raj. osanotto Etusija järjestävän yhdistyksen jäsenillä: suomenajokoirat, Koiramäärää koskeva rajoitus: Maastot. Lisät. Jäsentenmestaruus Punttisilimäkoe 2022.

Aikaisemmat Punttisilimäkokeet:

Kuvamuistoja 2016

Lämmin kiitos tukijoillemme:

Royal Canin

Kuvahaun tulos haulle royal canin

Tracket tutkat

Aiheeseen liittyvä kuva

Kiertopalkintojen luovuttajille

Mahlan kennel: vanhimmalle urokselle, jolle laskettu pisteet

Ruskametsän kennel: paras haukkunumero