Ajankohtaista Toimikunta     Yhteistyössä  Putiikki
Tracker LIVE   Tulokset Päänäyttely Galleria ................................................

Kilpa 2016 järjestetään Raahessa LINKKI

Tervetuloa Kilpa 2015 kotisivuille

Kilpa järjestetään Pohjois-Savossa 7.-8.11.2015

Kiitos yhteistyökummaneillemme!

Ajokuningas Alapörkän Fredin palkintopotti sisälsi Tracker-tutkan, Erä+:n aselahjakortin, Puukkomestari Tauno Korhosen tekemän puukon, Royal Canin ruokasäkin, Showlinkin sponsoroiman palkintopokaalin sekä Suomen Metsästäjäliiton kultaisen ansiomerkin.

2. Mehtäpellon Heinäsato: Tracker-tutkan, Puukkomestari Tauno Korhosen tekemän puukon, Royal Canin ruokasäkin sekä Showlinkin sponsoroiman palkintopokaalin

3. Koppeloharjun Lissu: Tracker-tutkan, Puukkomestari Tauno Korhosen tekemän puukon, Royal Canin ruokasäkin sekä Showlinkin sponsoroiman palkintopokaalin

Muut koirat: Puukkomestari Tauno Korhosen tekemän puukon, Royal Canin ruokalahjakortin sekä Showlinkin sponsoroiman palkintopokaalin

Kaikille koirille sekä ylituomareille lahjoitimme myös muistoksi kunniakirjat

====================

Tracker tutka arvotaan kaikkien seurannan ottaneiden koirakoiden kesken.

Arvontaan osallistui kolme koiraa, jotka ottivat pannan kumpanakin koepäivänä.
Arvonnan suorittivat, Trackerin edustaja Jouko Paunonen, Kari Leppänen, Seppo Soininen ja ulkopuolisena valvojana toimi Tero Honkonen.

Koppeloharjun Lissu
Kuusitarhan Roni
Ruokosuon Riki

Arpaonni oli Lissulla, Onneksi olkoon!

kuva: Meripojan

Pohjois-Savon Ajokoirayhdistys ry on saanut järjestettäväkseen suomenajokoirien jäniksenajon Suomen mestaruuskokeen KILPA 2015 -ottelun. Ottelu järjestetään Pohjois-Savossa 7. - 8.11.2015. Edellisen kerran järjestimme Kilpa-ottelun vuonna 1999 eli kuusitoistavuotta sitten. Keskuspaikkana tuolloinkin toimi toimintakeskuksemme Punttisilimä, joka nytkin on Kilvan keskuspaikka.

Kilpa 2015 toimikunta on perustettu 26.8.2013 pidetyssä Kilvan toimikunnan järjestäytymiskokouksessa. Yhdistyksen hallitus on nimennyt puheenjohtajaksi Seppo Soinisen ja varapuheenjohtajaksi Heikki Jääskeläisen. Toimikunta valitsi Jahtivoudiksi Risto Kuivalaisen ja hänen varamiehekseen Viljo Pennanen. Jahtivoudin kaveriksi on valittu vankan kokemuksen omaavat maastomestarit. Maastojen kartoitus on suoritettu keväällä 2014. Maastoja on testattu vuoden 2014 ja 2015 kokeissa.

Kilvan kiertopalkinnot tulee toimittaa kaiverrettuina ja puhdistettuina 31.10.2015 mennessä Risto Kuivalaiselle, osoitteeseen Lähdemäentie 101, 71160 Riistavesi. Mikäli palkinnot toimitetaan suoraan koepaikalle tai muulla tavalla, on siitä sovittava erikseen Risto Kuivalaisen kanssa Puh. 0400 916 731.

Tilannetietoja voitte seurata myös facebookista....

KILPA 2015
Siilinjärvi